Follower

Wednesday, February 9, 2011

:~ Blueberry Cheese Tart ~:

Ni antara kuih kegemaran aku gakk nih ... Asal benda mkn jerkk , mesti kegemaran .. hahaha ... Org suka mkn cm aku nih mmg dohh ... Tu la badan x surut2 , makin kembang ade la .. huhu ...
Sebenarnye kuih nih order tuk bawak balik kg mase cuti CNY  ari tuh lagikk ... Nak bagi my mak rasa org sini buat ... Masa raya tahun lepas mak bgi aku rasa BCT org sane buat ... tpi kureng skit bagi aku lahh ... org lain aku x tahu ... Jadikknye aku nk soh mak raya yg mmg aku suka nih ... Yg nih mmg aku suka sangat mkn ... Citer jerkk sal kuih nih msti teringat ingat jerkk ... huhu ...
bluberry cheese tart 

ni yg masuk peyut aku ... haha ..

Klu korang nk order masuk sini k ... > meksu 
Pasti x nyesal punye ... sume sedapp .... hmmm ... yummy ...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...